Združenje tolmačev za slovenski znakovni jezik predstavlja novo mobilno aplikacijo Klicni center za osebe z okvaro sluha. Ta razširja storitve klicnega centra tudi na mobilne telefone in prinaša moderno ter enostavno dostopno platformo, ki poleg drugih načinov omogoča tudi komunikacijo v slovenskem znakovnem jeziku preko video klica neposredno s telefona.

Klicni center deluje neprekinjeno že od leta 2009 in predstavlja pomembno podporo osebam z okvaro sluha, saj omogoča komunikacijo preko SMS sporočil, klepeta, video klicev in e-pošte. S pomočjo klicnega centra lahko registrirani uporabniki z okvaro sluha stopajo v stik z zdravniki, javno upravo ter vsemi javnimi institucijami 24 ur na dan.
Trenutno klicni center dnevno uporablja preko 500 uporabnikov, z novo mobilno aplikacijo pa v združenju pričakujejo, da se bo število uporabnikov še povečalo. Vsi komunikacijski kanali klicnega centra se z novo aplikacijo selijo tudi na mobilne telefone, kar bo bistveno izboljšalo uporabniško izkušnjo in povečalo dostopnost tolmačev klicnega centra v realnem času. »Naša nova aplikacija je plod dolgoletnega prizadevanja za enake možnosti komunikacije za vse,« je povedal v.d. direktorja Združenja tolmačev za slovenski znakovni jezik, Jani Möderndorfer. »Video klici v slovenskem znakovnem jeziku neposredno s telefona omogočajo bolj oseben in hitrejši stik, kar je ključnega pomena za vsakdanjo komunikacijo gluhih oseb.«


Aplikacija Klicni center je na voljo za brezplačen prenos in uporabo na platformah iOS in Android. Uporabniki lahko preko nje na preprost način vzpostavijo video klic s tolmačem, sodelujejo v spletnem klepetu s tolmačem ali pa uporabijo že znane kanale, kot so SMS in e-pošta. Združenje tolmačev s tem korakom utrjuje svojo zavezanost vključevanju in digitalni dostopnosti za osebe z okvaro sluha po vsej Sloveniji.
Za uporabnike, ki nove aplikacije ne želijo uporabljati, je klicni center še naprej na voljo preko SMS sporočil in elektronske pošte.